Resmi sezon açılışını bugün görkemli bir şekilde gerçekleştiren Gönyeli’de teknik direktör İsmail Soydan yeni sezonla ilgili düşüncelerini paylaştı. Bu sezon hedeflerinin ligi ilk 8 içinde bitirmek olduğunu ifade eden İsmail Soydan, ilk maçlarında Esentepe karşısında galip gelmek istediklerini söyledi. Takım içindeki birlik ve beraberliği iyi sağlayarak iki yıl içinde şampiyonluk yarışında olmak istediklerini belirten Soydan, iyi bir ekip yaratacaklarını sözlerine ekledi.
Aksa Süper Lig
Yayınlanma: 14 Eylül 2024 - 21:27
Soydan: "Galibiyetle başlamak istiyoruz"
Aksa Süper Lig
14 Eylül 2024 - 21:27








