Güreş Federasyonu’nun 2021 yılı içerisinde planlanan organizasyonlarından olan Plaj Güreşi turnuvaları başarıyla gerçekleştirildi. Toplamda beş turnuva yapılırken, tüm turnuvalar ayrı ayrı beş bölgede organize edildi. Yeni Erenköy, Büyükkonuk, Tatlısu-Kaplıca, Yeni Boğaziçi ve İskele’de gerçekleştirilen turnuvalarda pandemi koşullarına uygun tedbirler alınırken, sporcular pcr testi yaparak müsabakalara katılabildi. Lisanslı sporcuların yer aldığı turnuvalara katılım da oldukça iyiydi. İzleyen sayısının da oldukça yoğun olduğu turnuvalar güreşseverler ve spor kamuoyu tarafından büyük takdir aldı.
Öznacar: “büyük ilgi ve destek gördük”
KKTC Güreş Federasyonu Başkanı Mehmet Öznacar, turnuvalarla ilgili yaptığı değerlendirmelerde, Sağlık Bakanlığı ile yaptıkları görüşmeler sonrasında aldıkları izinle başladıkları organizasyonlarımn büyük ilgi gördüğünü belirtti. Güreşim açık alanda yapılabileceği izniyle birlikte beş bölgede turnuva düzenlediklerini, hem destek hem de ilgi gördüklerinin altını çizdi. Katkı koyan herkese teşekkür eden Öznacar, önümüzdeki yıl da bu tür organizasyonlara devam edeceklerini kaydetti.
Öznacar: “büyük ilgi ve destek gördük”
KKTC Güreş Federasyonu Başkanı Mehmet Öznacar, turnuvalarla ilgili yaptığı değerlendirmelerde, Sağlık Bakanlığı ile yaptıkları görüşmeler sonrasında aldıkları izinle başladıkları organizasyonlarımn büyük ilgi gördüğünü belirtti. Güreşim açık alanda yapılabileceği izniyle birlikte beş bölgede turnuva düzenlediklerini, hem destek hem de ilgi gördüklerinin altını çizdi. Katkı koyan herkese teşekkür eden Öznacar, önümüzdeki yıl da bu tür organizasyonlara devam edeceklerini kaydetti.









