Beyzade ÜNALMIŞ
Ligde kalmak istiyorlarsa bu maçı kazanmak zorunda olduklarını belirten Bostancı Bağcıl antrenörü Bayram Dağgül, kaybetmeleri durumunda ise zor sürecin daha fazla zorlaşacağını söyledi. Kadronun sıkıntı anlamında bu hafta da devam edeceğini belirten Dağgül, İncirli karşısında kazanmak için ellerinden gelenin fazlasını yapmak zorunda olduklarını söyledi.
Üst tarafla ara açık
Play – out sürecine avantajlı girmek isteseler de üst tarafla aranın fazla olduğunu fakat 4 maçın çok önemli olduğunu belirten Bostancı Bağcıl antrenörü Bayram Dağgül, İncirli’nin bu süreçte rakipleri olduğunu bu nedenle kendi sahalarında oynayacakları maçı kazanmak zorunda olduklarını söyledi. Üst tarafla aranın daha fazla açılmaması adına galibiyetin İncirli maçında şart olduğunu söyleyen Dağgül, rakipten daha fazla koşup daha fazla mücadele etmek zorunda olduklarını söyledi. Dar kadronun devam ettiğini yedek kulübesinde hamle şansının çok az olduğunu ifade eden Bayram Dağgül zor ve sıkıntılı bir dönemin kalan 4 haftada kendilerini beklediğini ifade etti. İncirli maçına 4 idmanla çıkacaklarını belirten Dağgül, zor bir haftanın kendilerini beklediğini sözlerine ekledi.









