Nasıroğlu açıklamasında “Arkadaşlarımız ben olmasam bile federasyonu 6 ay byunca mükemmel yönettiler. Liglerimiz başarılı bir şekilde yapılırken, sponsorluklara da imza attılar.Yeni dönemde de hem çalışma arkadaşlarım hem de kulüplerimizle Basketbol’u daha iyi getirmek için çaba harcayacağız. Yeni sponsorluklar, yeni açılımlar yaparak Basketbolu daha iyi yerlere taşıyacağız” açıklamasını yaptı.
Basketbol
Yayınlanma: 28 Ocak 2025 - 19:50
Nasıroğlu görevine döndü
Basketbol Federasyonu Başkanı Ertuğ Nasıroğlu 6 aylık men cezasının sona ermesinin ardından görevine geri döndü.
Basketbol
28 Ocak 2025 - 19:50








