Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen U 14 Bölge Şampiyonadı’nda Aksaray Grubu’nda mücadele edecek U 14 Karması bu sabah KKTC’den ayrıldı. Antrenörlüğünü Tahir Soyer’in yaptığı ve yardımcı olarak da Onat Serin’in yer aldığı karmada 14 oyuncu yer alıyor. Karmamız yarın başlayacak maçlarda B Grubu’nda yer alıyor. Takımımız ilk maçını yarın Şehit Kamil Belediyesi ile oynayacak. Grupta karmamız dışında Şehit Kamil Belediyesi, Konya Büyükşehir Belediyesi Adana Doruk Basketbol takımları yer alıyor.
Basketbol
Yayınlanma: 05 Şubat 2024 - 16:10
Karma, Aksaray'a hareket etti
Basketbol
05 Şubat 2024 - 16:10









