Başbakanlık Müsteşarı Hüseyin Cahitoğlu’nun katılımıyla imzalanan protokol kapsamında, Başbakanlığa bağlı Spor Dairesi Müdürlüğü kontrol ve yönetiminde, Esentepe bölgesi sınırları içerisinde yer alan araziler kulübün kullanımına tahsis edildi.
Esentepe Kulüp Başkanı İbrahim Beyazbayram; “Kulübümüzün daha iyi şartlarda, sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasını sağlayacak bu anlamlı destekten dolayı; spora verdiği önem ve katkıları için başta Başbakanımız Sn. Ünal Üstel’e, Başbakanlık Müsteşarı Sn. Hüseyin Cahitoğlu’na ve emeği geçen tüm yetkililere, Esentepe camiası adına en içten teşekkürlerimizi sunarız.” Şeklinde konuştu.






