Başarılı bisikletçimiz Ege yeni sezona, geçtiğimiz hafta sonu Alanya’da düzenlenen Türkiye Kupası 1.Etap Puanlı Yol Yarışları ile start verdi.
Genç sporcumuz, yarışların ilk gününde gerçekleşen TT (Bireysel Zamana Karşı) yarışında tüm rakiplerini geride bırakarak finiş çizgisini ilk sırada geçti ve kürsünün zirvesine çıkmayı başardı.
Bisiklet Federasyonu eski başkanı ve aynı zamanda Ege’nin antrenörü Salih Yalızat, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Türkiye Kupası Puanlı Yol Yarışlarının 1. Ayağı olan TT (Bireysel Zamana Karşı) yarışında sporcumuz Ege Erülkü birinci oldu. Sporcumuzu tebrik ederiz, başarılarının devamını dileriz" ifadelerine yer verdi.









