Beyzade ÜNALMIŞ
Hafta sonu SFC Dörtyol galibiyetiyle son iki maça çıkacaklarını belirten Gençler Birliği Teknik Direktörü Kılıç Ali Kahraman, Cuma günü karşılaşacakları Çanakkale maçında çok dikkatli olmaları gerektiğini söyledi. Yıldıray ve Cenker’in sezonu kapattığını belirten Kahraman, Ahmet Yalçın’ın ise sakatlığının devam ettiğini söyledi.
Play – off’a yüksek puanla başlamalıyız
Ligde son iki maçın kaldığını bu hafta Çanakkale, son hafta ise CB Gençlik Gücü maçı ile süreci tamamlayacaklarını ifade eden Gençler Birliği teknik direktörü Kılıç Ali Kahraman, son iki maçı kazanıp play – off’a yüksek puanla başlamak istediklerini söyledi. Çanakkale’nin küme düştüğünü ancak bunun hafife alınmaması gerektiğini belirten Kahraman, Çanakkale’nin son haftalarda gol bulduğunu buna da çok fazla dikkat etmeleri gerektiğini söyledi. Bu hafta Cuma günü oynayacaklarını bu nedenle 2 idman yaparak Çanakkale maçına hazırlanacaklarını ifade eden Gençler Birliği teknik direktörü Kılıç Ali Kahraman, Yıldıray ve Cenker’in sezonu kapattığını Ahmet Yalçın’ın ise sakatlığının devam ettiğini söyledi. 2005 doğumlu Sertan Bulut’a SFC Dörtyol maçında 60 dakika şans verdiklerini ve genç oyuncunun performansından son derece memnun olduğunu ifade eden Kahraman, Cuma günü karşılaşacakları Çanakkale maçının hazırlıklarına başladıklarını sözlerine ekledi.








