Fevzi Özer ve Mustafa Daştan’ın golleri ile zorlu deplasmanda 2-0 galip ayrılan sarı-kırmızılılar 3 puanı hanesine yazdırarak haftayı galibiyetle kapattı. Çetinkaya aldığı bu galibiyetle puanını 22 yaparken, liderliğini sürdürmeyi başardı. Gönyeli ise aldığı bu mağlubiyetle 19 puanda kaldı.
Futbol
Yayınlanma: 17 Mayıs 2025 - 20:53
Çetinkaya tepenin tadını çıkardı:0-2
Saydam U14 ligi üçüncü grup sekizinci hafta karşılaşmasında Çetinkaya deplasmanda Gönyeli’yi mağlup ederek 3 puanın sahibi oldu.
Futbol
17 Mayıs 2025 - 20:53







