Başbakanlık Müsteşarı ve Spor Dairesi Genel Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Cahitoğlu, Türkiye ve KKTC Badminton Federasyonu yöneticilerini kabul etti. Görüşmede iki ülke arasında badminton alanındaki iş birlikleri, ortak projeler ve gençlere yönelik çalışmalar ele alındı. Cahitoğlu, badmintonun yaygınlaştırılmasına destek vereceklerini belirtirken, taraflar ortak kamplar ve eğitim seminerleri düzenlenmesi konusunda mutabık kaldı.
Badminton
Yayınlanma: 16 Mayıs 2025 - 23:23
Cahitoğlu'ndan badminton heyetine kabul
Badminton
16 Mayıs 2025 - 23:23









