Ülkemiz futbolunun yıldız ismi Kemal Uçaner yaptığı açıklamada, önümüzdeki sezon “45” yaşında futbol kariyerini noktalayacağını açıkladı. Bu sezon kendisine değer gösterilmediğini ifade eden Uçaner, önümüzdeki sezon da futbol oynayıp kariyerini noktalayacağını belirtirken, Başkent’de kalmayı ve süper lig yanında birinci ligi de tercih edeceğini söyledi. Kemal Uçaner’in yaptığı açıklama şu şekilde;
“44 yaşında olmama rağmen içimdeki futbol ateşi ayni heyecan ve hırsımla devam etmektedir. Futbolun yaş ile değil, her zaman performansla oynanan bir oyun olduğuna inandım ve her zaman bunu her yaşımda gösterdiğime inanmaktayım. Maalesef, bu yıl bana bu değerin gösterilmediğini yaşayarak gördüm, Her zaman takımın önce geldiğini ve takım birlikteliğine inandığım için bu yıl çok sevdiğim Göçmenköy Spor Kulübünde sezonu tamamlayacağım. Mevcut şartlar bu şekilde devam ederse, gelecek yıl çok sevdiğim kulübümden ayrılma kararı alacağım ve 1 yıl daha futbol oynayıp futbola noktayı koyacağım”.
“44 yaşında olmama rağmen içimdeki futbol ateşi ayni heyecan ve hırsımla devam etmektedir. Futbolun yaş ile değil, her zaman performansla oynanan bir oyun olduğuna inandım ve her zaman bunu her yaşımda gösterdiğime inanmaktayım. Maalesef, bu yıl bana bu değerin gösterilmediğini yaşayarak gördüm, Her zaman takımın önce geldiğini ve takım birlikteliğine inandığım için bu yıl çok sevdiğim Göçmenköy Spor Kulübünde sezonu tamamlayacağım. Mevcut şartlar bu şekilde devam ederse, gelecek yıl çok sevdiğim kulübümden ayrılma kararı alacağım ve 1 yıl daha futbol oynayıp futbola noktayı koyacağım”.








