16-20 Şubat 2025 tarihleri arasında Eskişehir Anadolu Teknik Üniversitesi Spor Salonu’nda düzenlenecek olan Türkiye Şampiyonasına katılacak kafilede 25 kişi yer alıyor. Kafilede antrenör olarak Seymen Deniz, Savaş Dursun yer alırken idareciliğini ise Eren Özuyanık'ın yaptığı milli takımda 10 kız, 12 erkek sporcu bulunuyor. KKTC Badminton Federasyonu yaptığı açıklamada milli takıma ve sporculara başarılar diledi.
Badminton
Yayınlanma: 15 Şubat 2025 - 19:35
Badminton U17 Milli Takımı, Türkiye Şampiyonası'na katılıyor
KKTC Badminton U17 Milli takımı Eskişehir’de yapılacak Türkiye Şampiyonası için adadan ayrıldı.
Badminton
15 Şubat 2025 - 19:35









