Baran ÜNALMIŞ
AKSA Birinci ligde on yedinci hafta karşılaşmasında deplasmanda Esentepe’yi mağlup ederek puanını 29 yapan Hamitköy’de teknik direktör Ahmet Sakallı çok önemli bir galibiyete imza attıklarını söyledi. Esentepe deplasmanında aldıkları galibiyetle üst tarafın şeklini değiştirdiklerini ifade eden Sakallı, ligin sonunda yine buralarda olmak istediklerini aktardı.
İyi noktadayız
Devre arası aralarına katılan isimlerle birlikte uyum sorununu kısa sürede aştıklarını söyleyen Hamitköy teknik direktörü Ahmet Sakallı performans anlamında çok iyi duruma gelen oyuncuları ile birlikte iyi bir ivme yakaladıklarını söyledi. Esentepe deplasmanında aldıkları galibiyetle moral bulduklarını ve ligin şeklini değiştirdiklerini belirten Sakallı, Hamitköy olarak ilk iki veya play – off noktasında kalmak istediklerini vurguladı. Bu noktadan kopmak istemediklerini oyuncularının da buralarda kalmak için istekli ve arzulu olduklarını aktaran Sakallı bu hafta sahalarında konuk edecekleri Yalova maçını da kazanmak istediklerini söyledi. Esentepe galibiyetinin anlam kazanması için Yalova karşısında galip gelmeleri gerektiğini de belirten Hamitköy teknik direktörü Ahmet Sakallı, Cumartesi günü kendi sahalarında oynayacakları karşılaşmaya 3 idmanla hazırlanacaklarını sözlerine ekledi.








